زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:39 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 17
نویسنده پیام
saeed آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 10 /8 /1391
محل زندگی: gonbad-e qabus
شناسه یاهو: saeed_havash


10 تیمی شدن لیگ بسکتبال تاسف بار است
اصفهان – خبرگزاری مهر: بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان اصفهان گفت: 10 تیمی شدن لیگ بسکتبال و انصراف برخی تیم‌ها از تیم‌داری تاسف‌بار است.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا اکبری این روزها با ماهانی ها سخت مشغول تمرین است و امید این را دارد که با تیم جدیدش به قهرمانی در لیگ برتر دست یابد. اکبری که تصورش از عملکرد فولادماهان در لیگ امسال علاوه بر لیگ ،قهرمانی در غرب آسیا و آسیاست در گفتگو با خبرنگار مهر می گوید: مدیریت وتمهیداتی که ماهانی ها برای تیم بسکتبالشان در نظر گرفته اند واقعا ایده آل است و از مشکلات مدیریتی در ذوب آهن اینجا هیچ خبری نیست.

فوروارد تیم بسکتبال فولادماهان معتقد است مدیران تیمش براساس نیاز و بی توجه به نام ها بازیکنان موردنظرش را جذب کرده است.

اکبری اما مایل است بیشتر در مورد سهمیه بندی لیگ امسال صحبت کند او معتقد است باید برای این لیگ تاسف خورد که برای ده تایی شدن لیگش باید التماس کرد تازه هنوز هم حضور این ده تیم قطعی نیست. ازطرفی با توجه به جدایی بازیکنان کلیدی ذوب آهن از این تیم و پخش شدن آنان در میان تیم ها از یک طرف تیم ها دست به انتخاب بازیکنانشان بهتر شد اما از طرفی با اعلام سهمیه بندی بازیکنان تیم ملی تعداد زیادی از بازیکنان خوب تیم ملی بواسطه این قانون بی تیم مانده اند که باز جای تاسف دارد.

وی می گوید: من از اینکه می بینم بازیکنان بزرگی به خاطر این قانون بی تیم مانده اند تاسف خوردم این ها سرمایه های بسکتبال ایران هستند بازیکنان فوق العاده ای که حضور هرکدامشان در هر تیمی یک وزنه بزرگ محسوب می شود.

این بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان تصریح می کند: در حال حاضر بیشتر تیم ها روی بازیکنان سهمیه ب نظر دارند چرا که هم بازیکنان خیلی خوبی در این گروه قرار دارند و هم به لحاظ مالی برایشان به صرفه تر است واکثر تیم ها برای این فصل با بازیکنان ملی پوششان تمدید و بازیکنان مورد نظر خود را از سهمیه ب انتخاب کرده اند هر چه باشد برای آنها این کار مقرون به صرفه تر است.

وی اضافه می کند: تیمی مانند گرگان که به لحاظ مالی توان پرداخت حق و حقوق بازیکنانی سهیمه الف را ندارد مجبور است که به اندازه بودجه اش بازیکن جذب کند حالا در این میان تکلیف بازیکنان سهمیه الف چه می شود معلوم نیست.


پنجشنبه 11 آبان 1391 - 11:53
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :