زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 11:07 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 17
نویسنده پیام
saeed آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 10 /8 /1391
محل زندگی: gonbad-e qabus
شناسه یاهو: saeed_havash


شهرداری تبریز در پی دومین پیروزی در لیگ دسته دو
تبریز - خبرگزاری مهر: تیم بسکتبال شهرداری تبریز در شرایطی سومین مصاف خانگی خود در فصل جاری لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور را روز جمعه پشت سر خواهد گذاشت که با پیروزی در این دیدار می تواند به نیمه بالایی جدول گروه الف این رقابتها برسد.
به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور عصر جمعه هفته جاری با انجام شش دیدار از گروه های دوگانه سپری خواهد شد که در یکی از بازی های مهم گروه الف تیم شهرداری تبریز از تیم ذوب آهن غرب اسد آباد پذیرایی خواهد کرد.

تیم شهرداری که پس از گذشت چند سال نماینده بسکتبال تبریز در یکی از لیگ های کشوری در رده بزرگسالان شده است، فصل جاری لیگ دسته دوم را در حالی شروع کرد که باید در خانه تیم طرح ثامن خراسان به میدان می رفت. در این دیدار یاران شهرداری با وجود ناهماهنگی هایی که در بازی آنها به چشم می خورد، توانستند تیم میزبان را اذیت کرده و پیکاری پایاپای با حریف خود داشته باشند. شهرداری در این بازی اگرچه در نهایت با نتیجه نزدیک 66 بر 63 شکست خورد اما نمایش شاگردان علی جامبور در مشهد بسکتبال تبریز را به موفقیت در لیگ دسته دوم امسال امیدوارتر کرد.

البته با انجام فقط یک بازی در ابتدای لیگ، خیلی ها عیار تیم بسکتبال شهرداری تبریز را چندان به سنگ محک نکشیدند و منتظر بازیهای بعدی این تیم ماندند اما مصاف دوم شهرداری در فصل جاری نمایانگر ظرفیت بسکتبال تبریز در لیگ بود.

در این دیدار تیم شهرداری در شرایطی که بسکتبالی های تبریز پس از مدتی دوری از سالن شهید اقدمی دوباره به خانه خود بازگشته بودند، میزبان تیم متحد قزوین بود که در نهایت موفق شد تیم میهمان را با شکست بدرقه کند.

نماینده بسکتبال استان آذربایجان شرقی در رقابتهای لیگ دسته دو باشگاههای کشور در این هفته موفق شد میهمان خود متحد قزوین را با نتیجه 72 بر 56 شکست دهد.

تیم شهرداری بعد از واگذاری نتیجه بازی با امتیاز 63 بر 66 مقابل تیم طرح مسکن ثامن خراسان رضوی، در هفته دوم مرحله رفت مسابقات لیگ دسته دوم در سالن شهید اقدمی و در میان تماشاگران مشتاق و البته بزرگان و پیشکسوتان این رشته توانست در مقابل تیم یکدست و جنگنده متحد قزوین بازی خوبی به نمایش گذاشته و نخستین مصاف خانگی اش در فصل جاری را با بردی شیرین خاتمه دهد.

در دقایق اول این بازی ضیاء مظهری با نفوذهای عمقی و سریع خود توانست تابلو امتیازات را به نفع تیم شهرداری چراغانی کند و سرانجام بعد از پایان زمان بازی، حساب 72 بر 56 به نفع تیم شهرداری تبریز در مقابل تیم متحد قزوین را به ثبت رسید.

این پیروزی آسمانخراش های شهرداری تبریز در هفته دوم رقابتهای لیگ دسته دوم، مصادف با بازگشت دوباره اهالی بسکتبال تبریز به خانه خود سالن شهید صمد اقدمی بود که شیرینی برد تیم شهرداری را دو چندان کرد.

اما در هفته سوم این رقابتها تیم تبریزی حاضر در لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور نتوانست برابر تیم قدر و صدرنشین فعلی گروه به پیروزی برسد. در این پیکار شاگردان علی جامبور در شرایطی که دقایقی از بازی را تیم برتر میدان بودند و حریف تهرانی شان را اسیر حرکات خوب خود کرده بودند، در نهایت با نتیجه 73 بر 80 نتیجه را به تیم میهمان واگذار کردند. این شکست، تیم شهرداری را به رده سوم جدول شش تیمی گروه الف رساند.

در هفته چهارم این مسابقات، تیم شهرداری تبریز به عنوان میهمان در خانه تیم مدعی بهشت هیرکان گرگان به میدان رفت اما این بار نمایش تیم تبریزی هیچ نشانی از بازی شاداب و برتر بازیکنان این تیم در دیدارهای قبلی نداشت تا شهرداری این نبرد خارج از خانه را با 13 امتیاز اختلاف واگذار کند.

شکست 74 بر 61 برابر تیم گرگانی، سومین باخت نماینده بسکتبال تبریز در فصل جاری بود که سبب شد تا این تیم از جایگاه سوم جدول یک پله دیگر پایین آمده و در رده چهارم جدول گروه الف بایستد. با این باخت، تا حدودی نوع بازی تیم تحت هدایت فنی علی جامبور نیز زیر سئوال رفت اما باید اذعان داشت با بودجه نه چندان زیادی که تیم بسکتبال شهرداری در این فصل در اختیار دارد، نباید انتظار زیادی از این تیم برود.

این در حالیست که یک تیم بسکتبال از شهر تبریز، پس از چند سال گام در مسابقات لیگ کشوری در رده سنی بزرگسالان گذاشته و طبیعی است که فعلا نتواند برابر حریفانی به مراتب آماده تر و هماهنگ تر، به نتایج جالبی دست یابد اما با این شرایط می توان ادعا کرد که تیم شهرداری تبریز سه بازی از چهار مصاف خود مقابل تیمهای رقیب عملکردی مقبول داشته و توانسته حداقل از لحاظ نوع بازی، نمایشی رضایت بخش ارائه دهد.

اما تیم بسکتبال شهرداری تبریز در پنجمین پیکار این فصل خود باید روز جمعه در سالن شهید صمد اقدمی تبریز پذیرای تیم ذوب آهن غرب اسد آباد باشد.

شهرداری که به نحوه بازی و نتایج این تیم در بالا اشاره شد، پس از گذشت چند روز از شکست در خانه تیم بهشت هیرکان گرگان، اکنون با شرایطی آماده تر از قبل و البته انگیزه ای بالا میزبان تیم پایین جدولی ذوب آهن خواهد بود.

ذوب آهن غرب اسدآباد تیمی است که در چهار هفته سپری شده از فصل جاری لیگ دسته دوم، هرگز رنگ پیروزی را به خود ندیده و چهار شکست در پرونده این تیم به ثبت رسیده است. این تیم نتایجی در چهار بازی قبلی خود کسب کرده که نشان از وجود ضعفهای زیاد در بین بازیکنان و البته نوع بازی شان دارد و پیش بینی می شود که در مصاف آدینه سالن شهید صمد اقدمی تبریز، ذوب آهنی ها همچون چهار هفته گذشته باردیگر دست خالی زمین مسابقه را ترک کنند.

با نگاهی به نتایج حریف این هفته تیم بسکتبال شهرداری تبریز، شکستهایی سنگین و با اختلاف امتیاز زیاد به چشم می خورد. تیم ذوب آهن اسدآباد نخستین دیدار خود در فصل جاری را با حساب 71 بر 49 به میزبان خود باخت تا در هفته دوم نیز با اختلاف امتیاز 20 و با نتیجه 38 بر 58 از میهمانش شکست بخورد.

این تیم در سومین دیدار خود در فصل جاری شکستی آبرومندانه تر و به قولی سبک تر تجربه کرد و این بار با حساب 48 بر 54 و با شش امتیاز اختلاف نتیجه را به حریفش واگذار کرد. ذوب آهنی ها اما در چهارمین دیدارشان که هفته قبل برابر تیم یکدست ثامن خراسان برگزار کردند، سنگین ترین باخت خود در فصل جاری را با 23 امتیاز اختلاف متحمل شدند و در پایان حساب 58 بر 81 روی تابلوی نتایج به نمایش درآمد. البته در این دیدار تیم ذوب آهن توانست بیشتر از سه بازی قبلی اش امتیاز کسب کند اما در سوی مقابل بیشترین امتیاز را نیز در قیاس با سه دیدار گذشته خود به تیم حریف هدیه کرد.

اما دیدار با شهرداری، مصافی سخت برای ذوب آهن خواهد بود و این تیم می داند که تیم تبریزی برای رساندن خود به نیمه بالایی جدول، نیازمند امتیازات این بازی خانگی است و از اینرو پیش بینی می شود که شاگردان علی جامبور دومین پیروزی شان در فصل جاری را در عصر آدینه هفته جاری تجربه خواهند کرد.

شهرداری تبریز هم اکنون با پنج امتیاز در خانه چهارم جدول شش تیمی گروه الف رقابتهای بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور قرار گرفته و ذوب آهن نیز تیم فانوس بدست این گروه لقب گرفته است.

دیدار تیمهای شهرداری تبریز و ذوب آهن غرب اسد آباد از ساعت 16 روز جمعه 12 آبان در سالن شهید صمد اقدمی تبریز به انجام خواهد رسید.


پنجشنبه 11 آبان 1391 - 11:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :