زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 10:25 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 16
نویسنده پیام
saeed آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 10 /8 /1391
محل زندگی: gonbad-e qabus
شناسه یاهو: saeed_havash


هیچان لیگ روی سبد / ماهان باید از حیثیت بسکتبال اصفهان دفاع کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته نخست لیگ برتر بسکتبال از فردا با برگزاری سه دیدار آغاز می‌شود تا پس از مدت‌ها که خبری از هیجان بسکتبال باشگاهی نبود، یک بار دیگر رقابت روی سبد گرم شود.

در فصل جدید مسابقات تیم فولاد ماهان تنها نماینده بسکتبال استان اصفهان است و تیم ذوب‌آهن که چندی قبل بحث‌هایی در مورد تیم‌دادن با ترکیبی از بازیکنان جوان به وجود آمده بود، به طور رسمی منحل شد.

تیم ماهان که فصل گذشته برای نخستین بار در لیگ برتر حضور یافت، در این فصل نیز محسن صادق‌زاده را بر روی نیمکت خود می‌بیند.

تیم ماهان تمرینات خود را از مدت‌ها پیش آغاز کرده و هفته گذشته نیز در اردوی یک هفته‌ای در ترکیه حضور یافت تا برای حضور پرقدرت در لیگ آماده شود.

تیم ماهان که برای این فصل دو بازیکن خارجی و ملی‌پوشان سرشناسی همانند جواد داوری و اوشین ساهاکیان را در اختیار دارد، به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

شاگردان صادق‌زاده در فصل گذشته توانستند رده سوم لیگ و سهمیه جام باشگاه‌های غرب آسیا را به دست آوردند تا انتظارات از این تیم برای فصل جدید بالا برود.

در هفته نخست مسابقات این فصل، تیم ماهان به دیدار تیم همیاری زنجان می‌رود تا به نوعی شبه دربی اصفهانی‌ها شکل بگیرد.

هدایت تیم زنجانی را فرزاد کوهیان سرمربی سابق ذوب‌آهن بر عهده دارد و آرن داودی و علی باهران دو بازیکن گذشته ذوب‌آهن نیز در این تیم به میدان می‌روند تا این دیدار حساسیت‌های جالبی برای ورزش دوستان اصفهانی به همراه داشته باشد.

به گزارش فارس، هفته نخست لیگ برتر فردا با برگزاری سه دیدار آغاز می‌شود و به دلیل حاضر نبودن سالن بسکتبال آزادی، مسابقات روز پنجشنبه در تهران بین تیم‌های مهرام تهران و استقلال زرین قشم و همچنین دانشگاه آزاد و نفت سپاهان برگزار نمی‌شود.

این دو بازی با چهار روز تأخیر روز دوشنبه 15 آبانماه انجام می‌شود.

پنجشنبه 11 آبان 1391 - 12:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :