زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 12:04 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 14
نویسنده پیام
saeed آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 10 /8 /1391
محل زندگی: gonbad-e qabus
شناسه یاهو: saeed_havash


تکماش به دنبال چهارمین پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین این دیدار در چارچوب هفته چهارم دور رفت این مسابقات از ساعت 16 عصر فردا برگزار می‌شود.

تیم بسکتبال تکماش قزوین که در حال حاضر با سه پیروزی متوالی و کسب 6 امتیاز در صدر گروه سوم این مسابقات قرار گرفته، با پیروزی در این دیدار می‌تواند گام مهمی برای قهرمانی در نیم فصل دور رفت این مسابقات بردارد.

با توجه به شرایط مناسب و روبه رشد تیم بسکتبال تکماش قزوین در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور انتظارات از این تیم بالا رفته است و همگی از این تیم انتظار پیروزی مقابل رقیبان را دارند.

این انتظارات با توجه به بازی خوب شاگردان کیانی در تیم تکماش، مقابل تیم هئیت بسکتبال سنندج در هفته سوم این رقابت‌ها در قزوین شکل گرفته است که همین امر می‌تواند برای بازیکنان تکماش به نوعی دردسر ساز شود.

بازیکنان تکماش هفته گذشته مقابل تیم هیئت بسکتبال سنندج که امسال با تقویت بازیکنان خود یکی از تیم‌های مطرح در لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده توانستند با نتیجه 75 بر 65 به برتری دست پیدا کنند.

شاگردان کیانی در نخستین و دومین دیدار خود نیز در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور رقیبان خود را شکست دادند.

این تیم در دیدار نخست خود مقابل تیم وحدت آریای تهران موفق شد با نتیجه 80 بر 58 به پیروزی رسیده و این تیم را در سالن شهید بابایی قزوین با شکست بدرقه کند.

بازیکنان تکماش در دومین بازی خود نیز در البرز مقابل تیم هیئت بسکتبال این شهر قرار گرفتند که در پایان با نتیجه 71 بر 67 توانستند میزبان خود را شکست دهند.

رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور بیست و یک تیم در سه گروه برگزار می‌شود که تیم تکماش در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های هیئت بسکتبال کردستان، هیئت بسکتبال کرمانشاه، هیئت بسکتبال البرز، نیروی زمینی و وحدت آریا تهران هم‌گروه است.

هدایت تیم تکماش قزوین در این دوره از مسابقات به عهده ابوالقاسم کیانی است که سابقه مربیگری تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان را بر عهده دارد.

شنبه 13 آبان 1391 - 11:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :