زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:54 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 17
نویسنده پیام
saeed آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 10 /8 /1391
محل زندگی: gonbad-e qabus
شناسه یاهو: saeed_havash


برد پر حاشیه ماهان در هفته اول
فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با سه دیدار و پیروزی پرحاشیه فولادماهان اصفهان برابر همیاری زنجان آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته نخست لیگ برتر بسکتبال ایران با سه دیدار در شهرهای ماهشهر،‌بندرامام (ره) و اصفهان آغاز شد که در حساسترین دیدار هفته فولاد ماهان اصفهان در سالن ملت این شهر میزبان همیاری زنجان بود. تیم مهمان که نام و نشانی از ذوب‌آهن فصل قبل داشت و با هدایت فرزاد کوهیان این فصل را آغاز کرده در برابر حریف پرستاره خود که این فصل از مدعیان قهرمانی محسوب می شود تن به شکست داد تا ماهانی ها این فصل را با برد 57 بر 54 آغاز کنند.


ماهان در کوارترهای اول و چهارم با نتایج 13 بر 11 و 19 بر 9 به پیروزی رسید اما در کوارتر های دوم و سوم با نتایج 24 بر 17 و 10 بر 8 مغلوب شد.


این مسابقه در حالی در سالن باشگاه ذوب‌آهن آغاز شد که در همان ابتدا مسوولان سالن درباره بیلبوردهای تبلیغاتی ماهان که برروی آرم باشگاه ذوب‌آهن نصب شده بود به میزبان تذکر دادند و ماهانی ها نیز بیلبوردهای خود را برداشتند.


مسابقه با برتری همیاری زنجان ادامه داشت و مهمان حتی پویا تاجیک ملی‌پوش پیشین خود را نیز در اختیار نداشت. در ابتدای کوارتر چهارم در حالی که همیاری 45 بر 38 از میزبان پیش بود داور مسابقه به دلیل اعتراض‌ دو خطای فنی به فرزاد کوهیان، سرمربی همیاری داد و او را دیسکالیفه کرد و همین مساله باعث شد تا ماهانی ها در کوارتر چهارم برتری خود را بدست بیاورند. فرزاد کوهیان در این صحنه اعتقاد داشت که داوران خطای بازیکنان ماهان بر روی بازیکنانش را نادیده گرفته اند. این تصمیم تیم داوری باعث ایجاد حاشیه هایی در این مسابقه شد.


محسن صادق زاده در این مسابقه هم از "نیکولاس تسکیتیشویلی" و هم از "محمد کونه" دو بازیکن خارجی اش استفاده کرد.


یکی از نکات جالب توجه بازی این بود که برخی تماشاگران حاضر در سالن بازیکنان و کادرفنی همیاری که سال گذشته در ذوب‌آهن بودند را تشویق می کردند.


در دیگر مسابقه پتروشیمی بندرامام (ره) میزبان شهرداری گرگان بود. ماهشهری ها هم که این فصل تیمی جدید دارند با هدایت مهران حاتمی کار آسانی برابر شهرداری نداشتند و با نتیجه 77 بر 68 به پیروزی رسیدند.


سومین مسابقه هم در جنوب برگزار شد و صنایع ماهشهر برابر البدر بندر کنگ صف‌آرایی کرد و قهرمان فصل گذشته لیگ دسته یک ایران را با نتیجه 73 بر 69 مغلوب کرد.


دو دیدار دیگر هفته نخست دوشنبه در تهران برگزار خواهد شد که مهرام میزبان استقلال زرین قشم است و دانشگاه آزاد به مصاف نفت تهران خواهد رفت.

شنبه 13 آبان 1391 - 11:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :