زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 8:51 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 26
نویسنده پیام
saeed آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 10 /8 /1391
محل زندگی: gonbad-e qabus
شناسه یاهو: saeed_havash


برابری هزینه های اردوی برخی تیمها با بودجه یک ساله شهرداری گرگان!!
برابری هزینه‎های اردوی برخی تیم‎ها با بودجه یکساله بسکتبال گرگان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: امروز برخی تیم‎ها هزینه‎هایی برای برگزاری اردوهای خود در اختیار می‎گیرند برابر با بودجه کل یکساله بسکتبال شهرداری گرگان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان از گرگان، اسدلله کبیر در نشست خبری برای وضعیت بسکتبال شهرداری گرگان با بیان مشکلات مالی تیم و تأثیر آن در روند بازی اظهار داشت: با توجه به شرایط بودجه‎های اختصاص داده شده به تیم بسکتبال گرگان، نهایتأ ما می‎توانیم با صرف وقت اضافی، بازدهی را کمی تغییر دهیم.

وی تصریح کرد: شرایط ورزش بسکتبال در کشور، به خصوص در سوپر لیگ این رشته که حرفه‎ای شده است برای موفقیت در آن، باید بودجه‎ای مناسب برای حمایت از تیم‎ها تخصیص یابد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به بودجه‎های میلیاردی در دیگر تیم‎های کشوری اذعان داشت: امروز برخی تیم‎ها هزینه‎هایی برای برگزاری اردوهای خود در اختیار می‎گیرند که آن مبلغ، برابر با بودجه کل سال تیم ما است.

در صورت اختصاص بودجه مناسب چهار تیم برتر کشور می شویم

کبیر خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط تیم بسکتبال گرگان که طرفداران بی‎شمار در استان دارد چنانچه بودجه‎ای مناسب به تیم برسد، قطعأ تیمی می‎بندیم که جزو چهار تیم برتر کشور شود.

وی خواستار رسیدگی نبرد ناعادلانه بودجه بسکتبال در کشور شد و تاکید کرد: در حال حاضر نبرد ناعادلانه بودجه در کشور وجود دارد که باید با رسیدگی‎های ممکن، توجه‎ها به تمام استان‎ها برابر باشد تا شرایط مطلوب‎تر ایجاد شود.

کبیر به عنوان مثال در بحث تخصیص بودجه خاطرنشان کرد: اکنون تیم پتروشیمی بندر امام، مبلغ 5 میلیارد تومان اعلام بودجه کرده است که فقط با یک بازیکن خود، مبلغ 700 میلیون تومان قرارداد می‎بندد.

وی با اشاره به دستمزدهای نابرابر بازیکنان افزود: برخی تیم‎ها، قراردادهایی با بازیکنان خود ایجاد می‎کنند که با مبلغی حتی کمتر از آن میزان، ما تیممان را برای مدت یک سال می‎بندیم.

کبیر با اشاره به تنها اسپانسر حمایتی خود یعنی شهرداری گرگان تصریح کرد: سال‎ها است که شهرداری گرگان به عنوان اسپانسر تیم بسکتبال گرگان فعالیت می‎کند اما این تیم که به نام شهرداری گرگان هم نام گرفته، همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‎کند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان ثابت بودن بودجه تیم اذعان داشت: ما حداقل برای بستن قرارداد با بازیکنان خود، طی هر سال باید میزان 20 درصد مبلغ را افزایش بدهیم در صورتی که بودجه اختصاص داده شده به تیم در هر سال ثابت است.

بازیکنان رشدیافته گرگان به علت قرارداد پایین به تیم های خارج استان می روند

وی با بیان اینکه قراردادهای پایین، بازدهی را نیز کم می‎کند افزود: ما در تیم خود، بسیاری بازیکنان را رشد دادیم که پس از آن، به دلیل تفاوت بالای قراردادها، در تیم‎های دیگر جذب شدند

پنجشنبه 11 آبان 1391 - 09:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :